piątek, 10 lipca 2015

#3 Haul zakupowy! Lato czy wiosna?

Witam Was cieplutko!

Co racja, to racja. Jest naprawdę cieplutko! Chociaż pogoda często się zmienia. Ostatnio było bardzo ciepło, temperatura dochodziła nawet do 40`C, za to w nocy burza zrywała gałęzie z drzew. Gdy było tak gorąco, nie miałam chęci na nic, siedziałam w domu, nie robiąc nic pożytecznego, przed 3 dni. Wreszcie z dnia na dzień temperatura zaczęła spadać. Nie było już tak upalnie. 
W poniedziałek wraz z mamą wybrałyśmy się na zakupy. Kompletnie nie wiedziałam co mam kupić, w zasadzie jest lato, ale pogoda się zmienia. No nic, kupię krótką bluzkę, albo spodenki. Gdy wreszcie stwierdziłam, że bluzek na krótki rękach i krótkich spodenek, mam od groma. Wreszcie! Znalazłam coś co mi się spodobało na 100%, bluzkę na długi rękaw w przeurocze główki kotów. Potem kupiłam jeszcze kilka innych rzeczy i stwierdziłam, że będzie dobry materiał na notkę. Stworzyłam trochę mieszane, ale moim zdaniem zdaniem niczego sobie  stylizacje. Sami oceńcie! :)






Bluzka H&M 
40,00-,
 <------

Crop top
New Yorker
29,90-,
------>






Okulary przeciwsłoneczne A'la Lenonki. 
Cropp - 30,00-, z przeceny - 20,00-,

Okulary są mega ciemne i bardzo mnie to zadowala. Jedyny minus, to, to, że obramowanie' okularów jest plastikowe.





Okulary przeciwsłoneczne  
Mohito 30,00-,    
Te okulary kupiła sobie moja 
siostra, jak dla mnie mają za
duże obramowanie, ale za to,
śliczny, pastelowo, różowy kolor
i do tego pięknie pachną!

 
  Gumki do włosów "Kabel od telefonu" Wreszcie mogłam je przetestować i powiem Wam, że co racja, to racja, nie wyrywają włosów i nie plączą, ale sam się zawijają i nie polecam ich osobą, które mają grube włosy, lub nie lubią mieć luźno kitki, bo mogą być poluzowane. Ja jestem na TAK! 

H&M
         5 gumek - 10,00-,          

  


Sandałki CCC - 41,00-,

Bardzo mi się podobają jestem z nich na 100% zadowolona. Są eleganckie, skromne i wygodne, choć lekko usztywniane. Zrobione  są ze skóry.  



Stylizacja 1:







Stylizacja 2:




Ok! Dzisiejsza notka dobiegła końca :)!
Jak Wam się podobały zdjęcia i stylizacja?
Koniecznie piszcie w komentarzach! 
Pozdrawiam i do zobaczenia!
Klubowicz

8 komentarzy:

  1. Krótka bluzeczka bardzo mi się spodobała, sama mam kilka podobnych, jak tylko znowu będą upały to będę w nich chodzić do szortów ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy, sama bym takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić sobie te sandałki, ale niestety nie było mojego rozmiaru :(
    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-minimalistki-2-w-21-dni-do.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ciuszki :) obeserwuje :*

    http://gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ja nie widziałam tej przeceny w cropp'ie na te okularki? Jestem chyba gapą...:( A co do gumek, są naprawdę świetne, nie ciągną, nie wyrywają i u mnie mocno trzymają włosy może więcej razy je 'przeplatam' związuję.
    Bardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja :)

    A tym czasem zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Jeśli spodoba Ci się mój blogg, co jak gadam jaki blog? Dwa posty z czego jedna stylizacjaa, to zostaw po Sobie ślad :) Udanych wakacji:)

    http://pokrzywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby nie używać słowa fajne lub super zdj, powiem, że zdj mają w sobie urok zachęcają do dołączenia się od grona twoich obserwatorów, tylko jedna uwaga abyś dodawała zdj o wiele większe, ponieważ są bardzo ładne ale jeszcze lepiej by się prezentowały w poście jak większe :**
    *******************************************************
    http://sprintereczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń