niedziela, 5 lipca 2015

#2 6 sposobów na... Poprawę humoru!

Witam wszystkich!

Często, gęsto tak jest, że nie mamy humoru, jesteśmy źli i nie mamy chęci nic robić. Więc jak prosto, nie robiąc zbyt wiele, poprawić sobie humor? Mnie właściwie łatwo wybić z smutku i łatwo wbić w smutek. Humor może mi się popsuć w ułamku sekundy. Dlatego piszę, tą notkę, by pokazać Wam, co poprawia mi humor. Może, któraś z tych rzeczy poprawi humor i Wam? To zależy od Was, od tego jacy jesteście i co lubicie. Mi humor może nawet poprawić zapach lawendy, ponieważ to mój ulubiony kwiat, który przywołuje tysiące wspomnień. Spróbujcie na zły dzień. Czy zapach waszego ulubionego kwiatu może poprawić Wam humor?

1. Kwiaty. 
Jeśli już byliśmy przy kwiatach, to będę to kontynuować. Ja bardzo lubię zapach kwiatów, to jak wyglądają, ich lekkość. Zawsze, gdy jestem u babci i mam pielęgnować ogród, to dla mnie wielka przyjemność. Podlać kwiaty, wypielić chwasty, a na koniec zrobić zdjęcia :). Nie mówię tu tylko o kwiatach, kocham też inne rośliny, chociażby te uprawne lub kaktusy.





2. Możecie nauczyć się jeździć np. na deskorolce, rolkach, czy rowerze jeśli nie umiecie. Nie polecam tego osobom z małą cierpliwością i szybko denerwujących się. Wtedy możecie po prostu pojeździć, na którym z tych sprzętów (jeśli umiecie).


3. Ten sposób może wydawać się zbyt banalny, ale mi już nie jeden raz humor poprawił kapsel od tymbarka, na nich zawsze jest napisane coś kreatywnego! Często też jest tak, że gdy jesteś smutny, trafi Ci się napis "Nie smutaj :)". Kto lubi tymbarki i często je pije, ten wie o czym tutaj mowa :D.


4. Poczytaj jakiś magazyn modowy, mi to zawsze robi lepiej, gdy dowiem się, co jest teraz modne, plotki ze świata i inne takie rzeczy. Osobiście kocham czytać, nie tylko magazyny. Upominki w nich zawarte, też mogą Ci poprawić humor. Gazety, które czytam to: Joy, Avanteen, Glamour. :) Na zdjęciu akurat BAZAAR, haha.


5. Na poprawę humoru...jedzenie! No, CHYBA ŻE masz przez to zły humor... Nie wnikajmy. Zawsze możesz sobie kupić coś pysznego, coś co ubóstwiasz, co wiesz, że poprawi Ci humor. Nawet tosty czy Pancaksy! <--- Wystarczy mleko i mąka, wymieszać i na rozgrzaną patelnie. Idź do taniej restauracji/kawiarni, gdzie zrobią Ci pyszny shake. Halo! Sama też możesz go zrobić! Zdrowo znaczy pysznie!





Narobiłam Wam smaka? To już, ruszać tyłki!

6. Zrób sobie mały DIY. Mała rzecz, a jednak cieszy, bo zrobiłeś/aś ją sam/a. Przy okazji ustroisz trochę swoje rzeczy :).
Pomysły na DIY znajdziesz w internecie*




To już koniec na dziś, mam nadzieję, że notka Wam się podobała. Komentujcie, bo to bardzo motywuje. Ostatnio zasypaliście mnie wspaniałymi komentarzami i jest mi bardzo miło. <3
Obserwujcie, komentujcie i do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. Chyba jedzenie najlepiej poprawia mi humor oprócz oczywiście spotkań z moimi znajomymi ;) W moim przypadku prawidłowe odżywianie i kolorowe dania są super, od razu chce się żyć :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi humor poprawia wesoła muzyka oraz czasopisma modowe :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najlepiej humor poprawia jedna osoba ;) Ale też jest dobrze czymś się zająć ;) I tak, narobiłaś mi smaka! :P
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i mamy te same sposoby poprawy humoru moja droga <3

    Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ♥ nic tak nie poprawia humoru jak dobra książka :D no i kapselki od tymbarka. Ale najbardziej - coś dobrego do zjedzenia :))

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne punkty ;d dobre jedzono najlepsze na poprawe humoru ;d http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam nauczyć się jeździć na deskorolce, ale mi nie wyszło ;)
    Jedzenie, to zdecydowanie dobry pomysł! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :)

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nastrój poprawia czas spędzony wspólnie z moimi bliskimi i oczywiście ogromne pudełko lodów czekoladowych :D
    Świetne zdjęcia i cudowny blog ;*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe napisałaś. Jest wiele sposobów na poprawę humoru ja osobiście wybieram oglądanie ANIME
    pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń